close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

איך דבש המנוקה משפיע על עור הפנים?

מערכת שורשו ניסן, תשפב07/04/2022

דבש המנוקה הוא בהחלט מקור ראוי להזנת עור הגוף, כאשר יותר ויותר אנשים נחשפים לסגולותיו ולתרומתו הרבה לעור

תגיות:
צילום: freepik

טיפוח העור הוא נושא שמעסיק נשים וגברים רבים כיום, זאת לאור המודעות ההולכת וגוברת לחשיבות השמירה על העור. לפני שנסביר לכם כיצד דבש מנוקה משפיע על עור הפנים, כדאי שנפתח בעובדות חשובות על העור, שיסייעו לכם בהבנת הצרכים הבסיסיים שלו.

העור הינו חלק נרחב מגוף האדם, שמתפרש לכל אורכו ומכסה על האיברים הפנימיים בגוף. בדומה לכל איבר אחר שקיים בגוף, גם העור נוטה להזדקן ולהתקמט, הן בשל גורמים חיצוניים והן בשל גורמים פנימיים, כאשר הדומיננטי מביניהם הינו שינויי קולגן. הדרך לפצות על אותם השינויים הינו שימוש בחומרי טיפוח ויופי, אשר מסייעים בהזנת הגוף

צילום: freepik
בחומרים חיוניים ומאזנים. דבש המנוקה הוא בהחלט מקור ראוי להזנת עור הגוף, כאשר יותר ויותר אנשים נחשפים לסגולותיו ולתרומתו הרבה לעור ולכן עושים בו שימוש.

תהליך הזדקנות העור – כיצד זה קורה?
כפי שכבר הזכרנו, הזדקנות עור הפנים תיתכן בשל גורמים שונים ומגוונים, חלקם בשל משתנים חיצוניים ואילו חלקם בשל משתנים פנימיים. כך למשל אפשר לומר שחשיפה למשתנה חיצוני כמו קרני השמש (UV), כמו גם משתנה טבעי פנימי והוא עלייה בגיל, הינם גורמים המובילים ישירות להזדקנות עור הגוף. כאשר העור מזדקן, מתחולל כיווץ של שכבת האפידרמיס וכן מופיעה ירידה בייצור כמות הקולגן בגוף, לרוב בשל תהליך מוגבר של סנתוז החומר. ואם נאמר בפשטות, היעדר קולגן מביא להיעדר אלסטיות של העור ונפילה של הפיברובלסט, מה שאנחנו מכירים כקמטים.

אילו מוצרי יופי וטיפוח מכילים דבש מנוקה?
חברת מנוקה מציעה לצרכן מגוון מוצרים קוסמטיים ואנטי אייג'ינג, המכילים בין היתר ארס דבורים, כמו סרום פנים אנטי – אייג'ינג, ממנו שואבים אלמנטים שמסייעים בהזנה וטיפוח של העור. דבש מנוקה הינו דבש טבעי, עתיר באיכויות שמזינות את העור ונותן מענה ראוי לבעיות עור כאלו ואחרות. יתרה מכך, דבש המנוקה מכיל כפי ארבע יותר סגולות מאשר יתר סוגי הדבש שאתם מכירים.

איפה קונים מוצרי יופי וטיפוח שמכילים דבש מנוקה?
כפי שכבר נאמר, דבש מנוקה מסייע פלאים לעור הגוף, מעשיר אותו ומזין אותו בסגולות טבעיות ומרעננות לגוף. למעשה הוא יכול לתת מענה לכל מטרה שלשמה משתמשים בדבש רגיל, ולייעל את האפקטיביות פי ארבע מהרגיל. לכן זה לא פלא שפופולריות הצריכה של דבש המנוקה הולכת ועולה בימים אלו, וככל שנחשפים יותר לערכים הגלומים בו, כך עושים בו שימוש נרחב ונחשפים לתוצאות מדהימות.

מוצרי טיפוח ויופי שכוללים דבש מנוקה ניתנים להשגה באתר בי מנוקה, האתר הראשון בארץ המציע מוצרי יופי וטיפוח המכילים את הדבש המשובח והאיכותי הזה. כלל המוצרים מונגשים לקהל הרחב במחירים שמשתלמים לכל כיס, ומאפשרים למגוון לקוחות ליהנות מפתרונות יופי וטיפוח במינימום השקעה.

הוסף תגובה
שם השולח
תוכן ההודעה